Informační systém pro efektivní správu pohledávek CreditControl
Skončete s finančně náročným postoupením Vašich pohledávek jiné firmě. Využijte efektivní SW nástroj pro vlastní evidenci a správu pohledávek.
CreditControl je komplexní aplikace, která řeší uživateli (správci pohledávek) všechny úkony spojené s evidencí a vymáháním pohledávek. Jedná se o modulární systém, kdy každý modul řeší samostatný okruh problémů v rámci celé aplikace. Všechny moduly jsou vzájemně datově provázány.
- Komplexní aplikace, která řeší všechny úkony spojené s evidencí a vymáháním pohledávek.
- Optimální i pro zpracování velkých objemů pohledávek.
- Modulární systém problematiky správy pohledávek.
- Příjemné uživatelské prostředí, komfortní pro denní užívání.
- Nástroj nepostradatelný pro každého správce pohledávek.
- Vhodný nejen pro inkasní a advokátní kanceláře, ale i pro právní oddělení velkých společností.
- Zefektivní a zpřehlední Vaši správu pohledávek.
- Sleduje celý životní cyklus pohledávky, od jejího vzniku, přes reporty, po její ukončení.
- Zamezí chybným podáním.
- Efektivně zajistí styk s dlužníkem, se soudy, až po předání pohledávky exekutorovi.
- Umožňuje pohodlnou hromadnou editaci a elektronické předávání (přebírání) dat a stavů od zákazníka a následně například exekutorům.
Základní moduly:
- Smlouvy - definice a parametry smluvního vztahu s klientem, pro kterého je evidence a vymáhání prováděno.
- Spisy - evidence jednotlivých dlužníků z hlediska výše a stavu jejich pohledávek vůči klientům.
- Platby - evidence všech náležitostí spojených s platbami - předpisy, došlé platby dlužníka, platby provedené uživatelem v rámci procesu vymáhání (soudní poplatky) atd.
- Účetnictví - evidence informací spojených se zaúčtováním účetních pohybů vedené jako podklad pro případný export do účetního systému uživatele.
- Pošta - evidence veškeré písemné komunikace v rámci procesu vymáhání s možností elektronických přenosů generovaných dokumentů a sledování stavů zásilek (doručitelnost, nabytí právní moci atd.)
- Úkoly a termíny - definice a sledování vnitřních úkolů spojených s evidencí spisů a jejich termínování v rámci všech pracovníků uživatele.
- Elektronická podání - generování a správa elektronických podání (el. platební rozkazy, el. podklady pro exekuci).
- Hromadné akce - správa dávkových operací v rámci celé aplikace (importy nových spisů, reporty klientům, hromadné přechody spisů mezi jednotlivými stavy vymáhání, importy bankovních výpisů, párování plateb atd.).
- Call centrum - samostatný modul pro zaznamenávání a evidenci informací získaných v rámci komunikace s dlužníkem.
- Manažerská nadstavba - nadstavbový modul, který poskytuje manažerské informace o celém procesu vymáhání podle různých požadovaných kritérií.
- Správa aplikace - modul pro nastavení parametrů aplikace (číselníky), přístupových práv pracovníkům uživatele, šablon dokumentů atd.
- Stavový automat - Workflow - popisuje pro každý jeden stav spisu seznam podmínek, jejichž splnění je potřeba pro to, aby spis mohl přejít do nějakého dalšího svého stavu.
- Insolvence a dědictví - umožňuje práci s dlužníky, kteří spadají do insolvence, nebo dědice dlužníků.